Δεν υπάρχουν προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας!
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας!
Σας παρακαλούμε να ελέγχετε το δέμα σας όταν το παραλάβετε από την courier- μεταφορική. Καθότι γίνεται έλεγχος από την εταιρεία και η συσκευασία φεύγει από εμάς σε καλή κατάσταση θα πρέπει να μην παραλάβετε ένα προϊόν του οποίου η συσκευασία βρίσκεται σε κακή κατάσταση. Στην περίπτωση αυτή σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας και να μη παραλάβετε την παραγγελία σας (άρνηση παραλαβής).
Αναιτιολόγητη Υπαναχώρηση
Σύμφωνα με το νόμο, ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από την συναφθείσα σύμβαση πώλησης εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Προκειμένου να τηρηθεί η προθεσμία υπαναχώρησης αρκεί ο πελάτης να στείλει μέσω e-mail την φόρμα υπαναχώρησης εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών με την οποία θα ενημερώνει την εταιρία για την απόφαση του να επιστρέψει το προϊόν, ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα.
Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα μεταφοράς, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να είναι άθικτη (κλειστή). Το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη. Η επιστροφή γίνεται στη διεύθυνση Λ. Ιασωνίδου 9, ΤΚ 57008, Ιωνία Θεσσαλονίκης τηλ. 2310 781-177 & 2310 784-160.
Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί με τα ίδια μέσα πληρωμής που χρησιμοποίησε ο πελάτης για την αρχική συναλλαγή, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά μεταξύ της εταιρείας και του πελάτη, εντός 10 ημερών. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, όμως, δικαιούται να παρακρατήσει την επιστροφή του τμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα προϊόντα και να γίνει ο σχετικός έλεγχος. Εάν έχει γίνει χρήση του προϊόντος πέρα από την απλή θέση σε λειτουργία, ενδέχεται να υπάρξει μείωση στο ποσό επιστροφής ή να μην μπορεί να επιστραφεί.
Εξαιρέσεις από την εφαρμογή του δικαιώματος αναιτιολόγητης υπαναχώρησης του καταναλωτή
Κατ' εξαίρεση, το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης του πελάτη από τη σύμβαση εξ αποστάσεως πωλήσεως δεν εφαρμόζεται εκ των διατάξεων του ν. 2251/1994 και ο πελάτης δεν μπορεί να επιστρέψει αζημίως το αγορασθέν προϊόν, στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Νοείται ότι σε όλες τις πιο πάνω περιπτώσεις, όπως και σε κάθε περίπτωση, ο καταναλωτής διατηρεί στο ακέραιο το γενικό δικαίωμά του δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση πωλήσεως και επιστροφής του προϊόντος λόγω νομικών ή πραγματικών ελαττωμάτων ή έλλειψης συνομολογημένων ιδιοτήτων που διαπιστώνει μετά την παραλαβή του και τη χρήση του, σύμφωνα με τις γενικές διατάξεις των άρθρων 540 και επόμενα του Αστικού Κώδικα, το άρθρο 5 του ν. 2251/1994 και τις λοιπές διατάξεις προστασίας του καταναλωτή και εν γένει του αγοραστή. Σε κάθε άλλη περίπτωση δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή του προϊόντος καθώς και η επιστροφή χρημάτων.
Υπαναχώρηση λόγω ελαττωματικού προϊόντος, λανθασμένης αποστολής κλπ
Κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας ο πελάτης υποχρεούται - παρουσία του μεταφορέα- να ελέγχει τα αγαθά που του παραδίδονται, προκειμένου να διαπιστωθούν εγκαίρως τυχόν εμφανή ελαττώματα (χτυπήματα, αλλοιώσεις, γρατζουνιές, ελλιπή εξαρτήματα κλπ) ή τυχόν εσφαλμένη αποστολή προϊόντων. Σε κάθε περίπτωση, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει άμεσα, χωρίς καθυστέρηση, την εταιρεία και κατόπιν σχετικής συνεννόησης να επιστρέφει το προϊόν.
Σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης έχει δικαίωμα κατ' επιλογή του:
Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ:
Μείωση αξίας προϊόντος
Ο καταναλωτής θα πρέπει να διαχειρίζεται κάθε προϊόν, που παραλαμβάνει με τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξέταζε αυτό και σε ένα φυσικό κατάστημα, ώστε να διαπιστώνει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του. Διαχείριση ενός προϊόντος, η οποία είναι διαφορετική από την ανωτέρω περιγραφή, δεν θα γίνεται δεκτή. Συνεπώς, ο καταναλωτής ενδέχεται να επιβαρυνθεί με τη μείωση της αξίας ενός προϊόντος, εφόσον η διαχείριση που έχει κάνει σε αυτό υπερβαίνει το αποδεκτό μέτρο, π.χ.:
- Προϊόντα, τα οποία επιστρέφονται χωρίς συσκευασία ή με φθαρμένη συσκευασία, αλλά με πλήρη παρελκόμενα και συνοδευτικά έγγραφα, θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία έως 15%.
- Προϊόντα, τα οποία επιστρέφονται χωρίς συσκευασία ή με φθαρμένη συσκευασία, αλλά με πλήρη παρελκόμενα και συνοδευτικά έγγραφα και έχουν ενεργοποιηθεί με τον τρόπο της αρχικής εγκατάστασης (όπως εκτυπωτές, πολυμηχανήματα, laptop, tablet, desktop, smartphones, φωτογραφικές μηχανές, τηλεοράσεις, αξεσουάρ, όπως βάσεις στήριξης κ.λπ.), θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία έως 20%. Αν η συσκευασία τους είναι πλήρης, αλλά έχουν ενεργοποιηθεί, θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία έως 10%.
- Προϊόντα τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί τα παρελκόμενά τους (όπως γυαλιά 3D, ακουστικά, βάσεις στήριξης κ.λπ.), θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία έως 15%.
Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και με την προϋπόθεση ότι έχει επιστραφεί το προϊόν στην εταιρεία, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από την εταιρεία με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Ρητώς συμφωνείται και ο πελάτης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, η εταιρεία να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής, φθοράς ή βλάβης του προϊόντος ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη. Η εταιρεία σε κάθε περίπτωση δικαιούται να αξιώνει με κάθε νόμιμο τρόπο κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά, είτε αναφορικά με δαπάνες επιστροφής είτε με καταστροφή, φθορά ή βλάβη, απομείωση αξίας του προϊόντος κ.λπ.).